دانلود Tormentum Dark Sorrow – بازی اندوه تاریکی

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی ونرم افزار کامپیوتر و اندروید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Seyd Mahdi Mosevi
10:18
یک شنبه 24 اسفند 1393

دانلود Tormentum Dark Sorrow - بازی اندوه تاریکی

 

راهی برای رهایی از این قفس در بازی Tormentum Dark Sorrow پیدا کنید و سپس اطلاعاتی از دنیایی که در آن واقع شده اید، به دست بیاورید. هم چنین تمامی تلاشتان را بکنید تا از خاطرات گذشته را به یاد آورید و علت زندانی شدنتان را هم بیابید. مسیری که در آن افتاده اید، واقعا خطرناک بوده و اگر کوچک ترین لغزشی داشته باشید، باید با مرگ دست و پنج نرم کنید. بالن هوایی طلایی رنگی در آسمان دیده می شود و موجوداتی آن را هدایت می کنند که هویت نامشخصی دارند.

 

بازی اندوه تاریکی از سه Realm تشکیل شده و در هر کدام از آنان، مراحلی را دنبال خواهید کرد و در نهایت به جواب معماهایتان خواهید رسید. معماهایی که در Tormentum Dark Sorrow طرح شده اند، پیچیدیگی زیادی دارند و برای حل برخی از آنان باید ساعت ها وقت بگذارید! تصمیماتی که در هر مرحله می گیرید، در نتیجه کارتان تاثیر گذار بوده و اگر راه درست را انتخاب نکنید، نمی توانید از این مخصمصه رها شوید. تمامی صحنه ها و تصاویر پیش زمینه از نقاشی های افراد مشهوری همچون H.R. Giger و Zdzisław Beksiński الهام گرفته اند و اگر به دقت نگاه کنید، متوجه نکات جالبی خواهید شد. گرافیک بازی Tormentum Dark Sorrow در سطح متوسطی قرار داشته و گیم پلی آن در کل دارای ۴-۶ ساعت، زمان مفید می باشد و برای دوستداران سبک فکری، گزینه ای مناسب برای دانلود است.

حجم فایل : ۳۰۳.۱۳ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir


تعداد بازدید از این مطلب: 440
بازدید : 440

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزش نصب بازی وبرنامه کامپیوتر و نصب بازی و برنامه اندرویدو مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر